Mobil Pazarlama artık gökyüzünde yeni pasta için tutku bir oyundur. En büyük meydan bugün, Googlea göre eğitmek veya pazarlamacılar eğitim nasıl mobilenın söz, doğru stratejiler ve işlemler için belirli hedeflere sunmak.
Mobil peyzaj taze bir göz alarak, Google işletmeler cep strateji geliştirirken ele alacakları beş kritik soru ana hatları. Şirket son öneriler ve örnekler, geçen yılki kılavuzu takip olarak cep kitabı ikinci baskı yayınlandı.
"Google olarak biz sürekli bağlantı nasıl kullanıcıların dijital ve fiziksel dünya ile ilgili sosyolojik bir geçiş temsil inanıyorum. Bunu anlamak işletmeler kazanacak"Jason Spero, küresel mobil satış ve strateji Google baş yazar.
En baş pazarlama memurlar zaten mobil açgözlü iken, bilerek ve iş arasındaki yaygın kalır Greg Stuart, mobil pazarlama Derneği Başkanı raporda notlar. "Şimdi o boşluğu yapmaya karşı bilerek kapatma zamanı olduğunu düşünüyoruz. Harekete geçin ve sadece mobil yapmak, ama telefon doğru yapmak için zamanı geldi,"Spero ekler.
Google, kendi mücadeleleri ve mobil başarı için en iyi örnekler anlamak için pazarlamacılar yüzlerce röportaj ve bu bulgular önemli eğilimleri vurgulamak için en güncel piyasa verileri ile destek verdi. Tüm telefon aramaları daha fazla üçte evde, Nielsen gelen son bir araştırmaya göre meydana gelir.
30dan fazla iç çalışmaları kendi araştırma bu verilerle juxtaposing, Google Mobil arama reklamları tıklamaları yüzde 88i organik tıklamaların artımlı ve belirli sektörlerde sayısı yüzde 97si yüksek olabilir diyor.
Başka bir çalışmada Nielsen gelen satın alma ile ilgili tüm dönüşümler yarısı onları başlattığı mobil aramalar bir saat içinde oldu bulundu.
Bu sonuçlar vurmak için Google pazarlamacılar beş ipuçları veya onları yeni pazarlama kavramları ve mümkün kılan fırsatlara uyum için eylem öğeleri sunuyor tarafından cep:
"Şirketler fırsat mobil hediyeleri hakkında konuşurken sık sık onlar fırsat bağlam hediyeleri için başvuruyorsunuz. Bir daha iyi içeriği, zaman, yer ve hatta yakınlık verir gibi daha fazla hedefli pazarlama mesajı anlamlı ve başarılı, hangi müşterilerinizin, aradığınız belirli koşullar anlamak"Spero raporda yazıyor.
Özel mesajlaşma hizmet etkili her müşterinin özel ihtiyaç gereklidir. Örneğin, biri 7: 30da şehir bir mobil cihaz üzerinde pizza için arama birisi pizza evde öğle yemeğinde bir laptop için arama gibi aynı şeyi arıyor muhtemel değildir.
Googlea göre dönüşüm için yeni fırsatlar mobil açılırken dönüşüm yolunu çok farklı olan bir masaüstü veya tablet başlar.
"Mobil bir dönüşüm mutlaka bir online alışveriş sepeti doldurmayı ve kontrol dışarı, gerektirecektir değildir" raporu notları. "Mağaza tarifini ararken, işinizi doğrudan çağırmak veya bizzat ziyaret bir müşteri olabilir. Bu bir satın alma veya cep telefonunuzda başlayan ve daha sonra bir bilgisayar veya tablet daha sonra gün içinde tamamlanır alışveriş işlemleri yol açar app karşıdan yükleme olabilir."
Bu makale, ilk üzerinde ClickZ yayımlanmıştır.
Güncelleştirmeleri (Günlük veya haftalık) bültenlerine kaydolun
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder