3 Aralık 2013 Salı

Daha iyi sıralaması Google Local - bir basit SEO taktik - Moz

Bu yazı kısa ve kolay, sadece o önerir taktik gibi izleyin. Çoğu herkes Google Yerel (aka Google Maps) için en iyi duruma getirir David Mihms mükemmel ve sık sık başvurulan yerel arama sıralaması faktörler ile tanıdık geliyor. Bu belgede ve birçok yerde nerede yerel sonuçları analiz iş/web sitesi daha fazla listeleri, tutarlı bir şekilde içine almak bir çok iyi bir şeyolduğu açıktır. Henüz, bir şekilde, bu bariz taktik birçok GG yerel optimizasyon önerileri kayboldu. Ya da o kimse söz gerektiğini hissediyor çok açık. Ne olursa olsun, şimdi kullanılabilir :-)

1. Adım: Bir sürü iş ve bölge ile ilgili arama yapmak

Searches in GoogleSeattle, WA bir Tayland restoranı için Yerel SEO çalışıyoruz diyelim. Gerçekleştirebileceğiniz aramalar içerir: Tay Seattle, WA Tayland restoranları Seattle, WA Seattle Tay Restoran Tay gıda Seattle size rakip ya da yakından ilişkili işletmelerin göstermek sonuçları Aradığınız, çok yaratıcı olun.

2. Adım: bir avuç (veya birkaç düzine) tanımlamak işletmeler bu sürekli olsun üst sıralaması

Thai Restaurants Consistently in the Local ListingsResmi bir elektronik tablo oluşturmak ve bunları tanımlamak veya gut hissi ile başlamak ve daha sonra süreç içinde genişletmek için izlemeyi gerçekleştirmek olabilir. Daha az rekabetçi listeleri için resmi olmayan bir yaklaşım iyi çalışabilir.

3. Adım: Yerel işletme profil her biri için gitmek

Links to Click for ProfilesListe adı tıklatmayın. Bunun yerine, bağlantıları, rakiplerinizin işletmelerin her "Değerlendirmeler" izleyin. İş, İncelemeler ve Google onları buldu veri listeleri hakkında bilgi içeren bir sayfa elde edersiniz.

4. Adım: Tıklayın bağlantıları "Daha hakkında bu yer"

More About Thaiku on Google LocalDaha "Burası" hakkında bölümü işletme listesi kısa özetleri, başlıklarını ve URLlerini Google iş ile ilgili bilgileri nereden buldu gösterir. Bu liste kaynakları keşfetmek için sizin potansiyel bir altın madeni olduğunu.

5. Adım: Bu siteleri & Get Your iş eklendi/güncelleme git

Listing Opportunities via Thaikus SourcesListelenen etki Google işinizle ilgili bilgi yer alıyor yerlerdir. Bu şey nerede haritalar algoritma devreye girer - sadece döküm sayısı, ama kaliteli kaynakları ve onlar arasındaki tutarlılığı kullanır. You want every listing to perfectly match one another, right down the the suffix on the reservations phone number and the formatting of your suite number (e.g. 1221 E Pike Street vs. 1221 East Pike Street vs. 1221 E Pike Street Suite 200 vs. 1221 East Pike Street #200 are all DIFFERENT - dont make that mistake). Örneğin, Thaikunın bir bağlantı ziyaret listeleme Intuit yukarıdaki örnekte yerel iş Rehberi (bile bilmiyordum onlar şimdiye kadar bir tane vardı)s ve ardından Ekle/SEOmozın liste Düzenle: Intuits Local Business Directory yanı sıra potansiyel yerel sıralaması artırmak, bu kaynakların çoğu teklif bağlantıları kazanmak için potansiyel! Bile çok yerel sonuçların kendileri hakkında umurumda değil, bu bazı kaliteli, güvenilir siteler için bağlantı almak için oldukça harika bir yoldur.

6. Adım: Adım 4 & 5 "Değerlendirme" ve "Kullanıcı içeriği" bölümleri tekrar ediyorum.

Thaiku Listings of Reviews and User Contentİçin daha fazla kaynak açsan, nerede listeleri diğer rakipler üzerinde geldi ve/veya Google Maps/yerel işletme listesinın sayfasına dönmek ve "değerlendirme" ve "kullanıcı içeriği" bölümleri için daha fazla potansiyel noktalar arasından seçim bakabilirsiniz. Fazla el ile bağlantı geri geç 90,ın bina gibi azim ve detaylara dikkat et seni uzaklara götürecek. Otomatik hizmetler var bu işleme yardımcı, ama henüz tamamen hakkında rahat görmemiştim. En büyük sorunu, dramatik değeridir ve tutarlılık listeleri için gerekir. Otomatik sistemler gönderildiğinde, formu tireleri kabul etmez veya başka gönderdiğiniz eşleşmeyen bir URL onaylamak için bir telefon numarasını kesilmiş bir suite numarası yanlış yerde karıştırabilirsiniz. Şimdi, ben bile (ki bir düzine ya da iki) o 50-250 listeleri doğru almak için saat harcama ve güvenli oynamaya öneririz. Google Yerel sıralaması ve kaliteli trafik ile ödüllendirecektir. PS Önümüzdeki hafta ben aşağı Portland için SEMpdxın Searchfest ve bazı gerçek yerel arama uzmanları ile vakit geçirmek ve belki biraz daha fazla kesme kenar taktik :-) paylaşmak için umut


Rand, iyi bir noktaya değindin. Bu taktik ekleme tavsiye ederim bir şey sitelerinden ana toplayıcılar verilerini satın görmektir. Örneğin Bugün bir müşteri için bazı Yerel SEO çalışması yaptığını ve onlar bu veri local.com satın ziphip.com üzerinde listeleri olduğunu fark ettim. Ayrıca onların veri iBegin satın de.lirio.us üzerinde bir liste vardı. Sadece bu birkaç siteleri, biz veri gönderme bağlantıları ve alıntıları bir ton tek adımda alabilirsiniz.


< p > Rand, < /p >< p > iyi bir nokta. Bu taktik ekleme tavsiye ederim bir şey sitelerinden ana toplayıcılar verilerini satın görmektir. Örneğin Bugün bir müşteri için bazı Yerel SEO işi olduğunu ve hangi o & #39; satın ziphip.com üzerinde listeleri vardı fark s verileri local.com. Ayrıca onların veri iBegin satın de.lirio.us üzerinde bir liste vardı. Sadece bu birkaç siteleri, biz veri gönderme bağlantıları ve alıntıları bir ton tek adımda alabilirsiniz. < /p >


Kendim ve arkadaşlarım ile Google yerel listeleri yardım etmek için derlenmiş YAPMALISINIZ ücretsiz kayıt listesi aşağıdadır. Birçok kaynaktan de iyi bir link vermek. değerlendirme http://Jobs.seasonalstaff.org/WHERE-to-registerThe sayısı da olumlu etkisi GL sıralaması eğilimindedir.Eğer daha iyi coğrafi konumu ve Web sitesi ve şirket - adına en önemli anahtar kelime dahil edebiliyoruz. Örneğin, bir el ulağı şirketi Jersey City "Jersey City ev erkeği" olarak adlandırma sadece sıralaması ile yardımcı olur ama doğal trafik iyi bir destek veriyor. Bazı listelerin fikirler SEOMOZ ödünç olduğunu.


< p > Ben ve arkadaşlarım için Yardım & nbsp; için derlenmiş YAPMALISINIZ ücretsiz kayıt listesi aşağıdadır. Google Yerel listeleme. Birçok kaynaktan de iyi bir link vermek. < /p >< p > http://jobs.seasonalstaff.org/where-to-register</ p >< p > değerlendirme sayısı da olumlu etkisi GL sıralaması. < /p >< p > coğrafi konumu ve Web sitesi ve şirket - adına en önemli anahtar kelime daha iyi dahil edebiliyoruz eğilimindedir. Örneğin, adlandırma bir tamirciyle şirket olarak Jersey City & quot;Jersey City tamirciyle & quot; Sadece sıralaması ile yardımcı olur ama doğal trafik iyi bir destek veriyor. < /p >< p > listeleri fikirlerin bazıları SEOMOZ ödünç olduğunu. < /p >


İyi bir liste!  Bunların çoğu zaten benim müşteri koymak, ama dinlenme içine bakmak için emin olacaktır.Liste siteleri süper organik listeleri için değerli olmayabilir iken, her sayıları biraz.


< p > Liste iyi! & nbsp; Bunların çoğu zaten benim müşteri koymak, ama ı-ecek var olmak içine rest. < /p >< p > Liste siteleri süper organik listeleri için değerli olmayabilir bakmak emin her biraz sayar. < /p >


Büyük posta. Ben Google maps ile kendimi karışıklık bir için a süre şimdi ve birkaç aynı teknikleri kullanılan bazı iyi puan yaptı, düşünmedim. Örneğin, Google... Şimdi mantıklı adresi varyasyonları hakkında çok titiz, fark etmemiştim. I-si olmak bir tüyo;Superpages... hepsi ücretsizdir! Ve haritalar gibi aynı bilgi ile Superpage listeleri oluştururken, Google alır onları de üzerine ve bunları değerlendirme aşağıda Ücretsiz Google harita sayfanın altındaki listeler... Ayrıca, Google maps vermeyin, ek seçenekler çok size verir superpages "gerçek" kullanıcı ve değil sadece örümcekler için harika.  Bir kaç tane daha var, ama benim ipuçları veremem ücretsiz ;-)


< p > büyük posta. Ben Google maps ile kendimi karışıklık bir için a süre şimdi ve birkaç aynı teknikleri kullanılan bazı iyi puan yaptı, düşünmedim. Örneğin, Google... Şimdi mantıklı adresi varyasyonları hakkında çok titiz, fark etmemiştim. < /p >< p > bir ufak ipucu var; < /p >< p > Superpages... onlar ücretsiz! Ve haritalar gibi aynı bilgi ile Superpage listeleri oluştururken, Google alır onları de üzerine ve bunları değerlendirme aşağıda Ücretsiz Google harita sayfanın altındaki listeler... Ayrıca superpages verir size ek Google maps seçenekleri sağlamazsanız, çok çok büyük için & quot; gerçek & quot; Kullanıcılar ve sadece örümcekler. & nbsp; < /p >< p > daha az var, ama benim ipuçları veremem ücretsiz ;-) < /p >


Gerçekten iyi iş!  Ne yazık ki otel için bir site için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder