6 Aralık 2013 Cuma

Eski B2B satış taktikleri & SEM arasında 6 paralellikler

Tüm E-çözümler projektör |





shutterstock_94008751Shutterstock üzerinden Resim


Bilgi ve B2B e-ticaret ve kurşun nesil arama motoru pazarlaması ile yardımcı olabilecek ipuçları paylaşımı için arama motoru Land, ilk defa yazma için can atıyorum.


Son zamanlarda SMX gelişmiş Seattle, nasıl "Rock o ile PLAs için" Umarım hakkında konuşulan sahip altı makaleleri hangi-ecek sağlamak ben çerçeve sonuçları maksimize etmek için B2B arama kampanyaları düzene için benimle bir yolculuğa çok farklı.


Bugünün, B2B arama kampanyası ilk kurulum hakkında yazıdır. Bu da eski B2B satış taktikleri ve arama motoru pazarlama arasında paralellikler üzerinde dokunur.


Nasıl ayarladığınıza İş Hedeflerinizi belirlemek için SEM kampanyalar oluşturmak için ilk adımdır. En iyi yöntem kampanya yürütüyorsanız reklam grubu anahtar kelime başına bir eşleme türünü belirler. Sen-ebilmek kullanmak geniş ve tümcecik eşleşen rafine ve işinizle ilgili ve onları kampanyalarınız için tam görünürlük içine ekleyin yeni sorguları bulmak için.


Ne-ecek var olmak senin KPI? Farkındalık (makul) harcama para kazanmak için iş tamam gibi en iyi değil!  E-ticaret iseniz, bir reklamı iade harcamak (ROAS) iyi bir hedeftir, ama eğer bir hizmet veya bir B2B çözümü, kurşun-gen veya maliyet-per-kurşun gitmek için en iyi yoldur. Ne-ebilmek oluşturmak arama programı kutudan oluşturduktan sonra sonra buna göre optimize başlatmak mümkün olacak.


Peki, potansiyel müşterilerinize senin kopya-ne dersin? Bir B2B yan fiyat baş tacıdır. Dergimizle & CEOları tek değer maliyet tasarrufu ve onların karşılığını en bang almak kadar senin rekabetçi olduğundan emin olun.


Nerede bir reklam metninde (örneğin, bir çözüm veya hizmet) fiyatlandırma kullanma özelliğini eksikliği, ayrıntılarını ürünleriniz için prestijli projeleri tamamlandı, kazandığı ödüller mesajlaşma kullanmak veya hizmet (örneğin, destek ayrıntıları, özel çözümler veya ücretsiz deneme veya konsültasyon) sunulan son derece ilgili ve alakalı detayları olun.


Basit arama-için-eylem ? "Şimdi satın alın!" "Mağazalar Şimdi!" "Resmi sitesi!" ? yeterli değil artık. Müşteriler hemen teklif ettiğin bilmek istiyorum ? oku, güven ve rakiplerinizin bir bakışta reklamınızın ayırt gerekir.


Biz son zamanlarda bizim hesap iptal edildi ve bu genel performansını artırmak için bir fırsat olarak gördüm. Ne zaman biz çok genel aramalar eylem vardı eski reklam kopya aşamalı ve performans, ölçeklenebilirlik ve ürünlerin dayanıklılığını vurgulamak için yeni bir kopyasını oluşturan, gördüğümüz reklam tıklama oranları ve site nişan arttı.


Bir kez müşteri sitenize olsun, youlllüzum-e emin olmak onları meşgul ve bir şeyler olsun bir teknik inceleme, onları ilgi şirketiniz, video için potansiyel müşteriler veya diğer bilgileri vermek. Bedava yemek diye bir şey yok iken, bir müşteri kanca ve erken sadakati oluşturmak için bir yetenek vardır.


İş en iyi sınıfta ise (hangi değil!), bilgi zenginlik bir kısmını müşteriye geri verin. Burada B2B Pazarlama Internet-öncesinde uygulanan aynı prensip müşterilerinize doğru tedavi ve geri dönecek. Onlara bilgi hazinesi ile sağlar, bu nedenle yalnızca ürününüzü satın almak için ikna olmuş değiller, ama are da (gerekirse) için finansman sağlamak için ihtiyaç duydukları veri ile silahlı.


Bu müşterilerin sitenizi üzerinde marka ile girişme kolaylaştırır. Onları ne ile ilgilenen veya diğer çözümleri serbestçe gezinme dönen engelleyen sitenin belirli bir bölümünü müşterinin tuzak site haritaları bir sürü gördüm. Ayrıca ziyaretçiler tüketim (ve paylaşılabilir!) içeriğe erişmek için uzun formları doldurmak için gerekli siteler gördüm.


Örneğin,-cekti değil, bulut içinde yanlışlıkla sonunda bir teknik inceleme indirmek için tıklayın ve AT & T site ticari bölümünde bulunan ilgi değil bir müşteri. Güven müşteri içerik meşgul arıyorsanız, onlar sunduğunuz ürün baktılar. Daha fazla bilgi için sitenize dönmek ve sonunda sunduğunuz ürünlerin satışı yakın onlar sizin içerik erişmek ve onları mümkün olduğunca kolay hale.


Müşteriler nurtured istiyorum ve farklı müşterilere ihtiyacınız farklı içerik türlerini ? diğerlerine göre biraz daha gelişmiş. Gelişmiş müşteriler yalnızca temel içerik kullanılabilir olduğunda devre dışı, yani eğer bu hedef kitleniz bu kalabalığa hitap emin olun.


Diğer taraftan, orada da uzman sizsiniz ve onlara yol boyunca tüm adımları sırasında yardıma hazırız gösteren daha küçük işletmeler için ile kolay kavramlar tüketmeye hitap etmek bir niş bulunmaktadır. Küçük işletmeler ile onlar sonunda orta ölçekli işletmeler ve büyük işletmeler dönüşebilir güzelliktir ? beslemek ve onları tarafından mı yoksa ömür boyu müşteri kalan.


Son olarak, Web sitenize dönüşüm kolaylığı sağlar. Müşteri hızlı bir şekilde özel bir sorunuz veya endişeniz için ulaşmak ve çağrı izleme bu sayının değeri Müşteri çağrıları bağlamak için etkin olduğundan emin olun, bu yüzden mevcut ve kolay erişilebilir bir telefon numarası var.


İşletmeler sadece telefonu aç ve hemen cevap almak, sitenizde cevap arıyorum kaybedecek zamanımız yok. Bu formlar için geldiğinde, doldurmak için bir müşterinin ihtiyacı daha fazla, daha hoşnutsuz ve daha az onlar haline ürün ilgi.


Alanlar için potansiyel müşteri ulaşmak için ilgili bilgileri elde etmek gerekli en az sayıda formların kullanmaktadır. Müşteri araştırma yaptı ve onların el son aşamasında şirket kendi ihtiyacı için seçme yükseltti göre anlaşmayı telefonda satış ekibi için izin ver ? veya bir yüz yüze, iş Internet önce yapıldığı şekilde toplantı düzenlemek.


Dijital dünyada yaşayan rağmen sözlü en kolay ve en iyi yol bir kısmını verir ve satış iş satın alabilirsiniz. Her zaman geri sosyal medya bağlantı sağlamak ve müşterilerin geri size ve ürününüze bağlama diğer meslektaşları ile içerik paylaşmak için izin.


Geçmişte olduğundan daha Internet üzerinde iş çok farklı bir şey değil. Bu görüşler formüle kapsamlı bir araştırma ve test nasıl BT karar için üreticileri gibi küçük konuşan yaptık ve orta ölçekli işletme sahipleri iş teknolojileri ve çözümleri ile meşgul istiyorum. Ürününüzü anlama ve rakipleri denizden seçerek basit, kolay ve net satış yapmak için çok az yollara barikat ile olmalıdır.


İle ilgili konular: B2B arama pazarlama sütun | Kanal: SEM


Yazar hakkında: Katherine Janca arama motoru pazarlama ajansı yan 5 yıldan fazla müşteri e-ticaret ve tüketici elektroniği ile çalışmaktadır. Onu arka plan psikoloji, bilgisayar bilimi ve Ekonomi ve o otomasyon seviyor ve veri ve beslemek için gayret vardır. Katherine Janca tarafından daha eşya görmek


@sengineland izle





Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


SEO 2013 yılında sonsuza dek değiştirdi. Nasıl ayarlamak ve 2014 yılında gelişmek


En çok arananlar 2013 & ilk hiç nakil üst Tumblr trendleri inceleme Yahoonun yıl içerir


Ödemeli arama harcamak dalgalanmaları % 27si, % 40 Şükran cep kapmak, siyah Cuma harcamak


Onun en popüler arama 2013, Beyonce en aranan kişi yılın adlandırma Bing mesajları


Birden çok konum yerel kırma için üç adım arama


Bing 2013 & Will Google maç izleme Santa ile geri "GÖTÜRECEKLERİ izler Noel Baba" mı?


@sengineland izle


Şimdi "Geri al" Google AdWords değiştirir değişiklik geçmişini raporları Google Haritalar Gets sokak sayısı 16dan Uluslararası Havaalanları ve diğer Transit yerler arasında dünya Linksgiving: Bu yıl SearchCap için şükretmek için 10 bağlantı bina şey: arama, günde 25 Kasım 2013


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder