9 Kasım 2013 Cumartesi

Google Görseller arama çevrelerde alır

Birkaç gün önce birçok kullanıcı Google Görsellerın İleri düğmesini işe yaramadı şikayet başladı. Düz-se bile onlar üzerinde Sonraki sayfa düğmesi tıklandığında ilk sayfası sonuçlar, temelde arama gösterdi. Forumlarda bu konuda şikayetler düzinelerce vardı. Google sonunda takip ettim ve o sabit Google Web arama yardım konuları yayınlanmıştır.Jaime Google dedi: sonuçlarına bakılırsa, bu gerçekten bir sorun bizim tarafımızda oldu. Biz bir düzeltme var ve o tamamen haddelenmiş inanıyorum artık out. Hala sorun yaşıyorsanız, sizin cahce bir kez daha temizlemeyi deneyin. Bunu daha sonra geçti değil bana bildirin.Çünkü insanlar onlar deli gittiğini düşünmeye başlamıştık sevindim, tamir edildi.Forum tartışma Google Web arama yardım.


Evet, geçen gün buna vardı...Sayfa 8 veya 9 miyim o zaman beni vururlar geri sayfa 1... oldukça can sıkıcı, onlar sabit sevindim.


Yeni ICANN WHOIS Web BetaGoogle güncelleştirmeleri ve SERP değiştirir - Kasım 2013


E-posta pazarlama Newbie. Yardıma ihtiyacım var!Yinelenen başlık Etiketler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder