16 Ekim 2013 Çarşamba

Google bir arama motoru gibi davrandığım için araştıran, inanılmaz aptallığını < /t

Tüm E-çözümler projektör |





Bugün "arabalar" için Googleda bir arama yaptı ve şok oldu. Yerine listesi bağlantılar, Bing, Yahoo, Baidu, Voila "arabalar" aramak izin verdiğiniz Naver ve Yandex, Google kendi arama sonuçları yerine tercih. AB bu kayırma anti-tröst yasaları ihlal olup olmadığını araştıran sevindim.





Açıkça görebilirsiniz, hiçbiri adında rakip arama motorlarının en iyi sonuçları listelenir. Tercihan--dan Google, bunun yerine kendi teknolojisini kullanarak web genelinde topladığı arabalar hakkında sayfalarını göster, göster onlara.


Googlenın davranış böyle rakiplerinden değerli trafik almasını engelliyor, açıkça bir şey Google emin olmak için yaptığı baskın kalır. Yani, gerçekten de Bing arama ve sonuçları bulmak için araba göz önünde bulundurun:








Ama hiçbiri-in belgili tanımlık aramak için Google "arabalar" için bir arama ortaya koymaktadır. Bunları doğrudan arabalar ilgili sitelere gönderir! Bunu yaparken, tarafından arama diğer arama motorlarına göndermek yerine, Google rekabet önlemek için baskın Pazar konumunu kötüye kullanan arama motorları de yapıyor.


Eğer biz nihayet bazı iyi "arama tarafsızlık" yasalar nasıl "tarafsız" Google bakmak, arama sonuçları. Ben bu "arabalar" Resimli mockup ile değil bir arama için taklit ama Google kendisi lehine değil bunun yerine daha iyi bir deneyim arama deneyim olabilir, böylece, tıklayabilirsiniz gerçek bağlantıları, olurdu. İşte benim etkileşimli demo:


Lütfen ya doğrudan ne kadar Google, "kendi" lehine Eğer yerine bir arama motoru olarak daha iyi olurdu sonuç anlamak için demo deneyin, bunun yerine başka bir yerde arama yapmak için terk ettin.


Ciddileşme zamanı. Google bir şekilde "onlara zarar vermek için kendi arama motoru lehine bu" çeşitli bağımsız değişkenleri bazı dikey arama motorlarından izledim. O kadar çalıştı almak ve bazı yanlış yapıyor olduğuna karar vermek kolay.


Sen kendi alışveriş alışveriş rekabet yerine arama Google puan arama motoru! Bu arama için macbook pro gördüğünüz gibi Google bile, ikna için değil, kendi arama sonuçları içinde bir kutu koyar:





Diğer alışveriş arama motorlarına haksızlık. Lütfen, birisi, bazı hükümet vücut adım ve bunu önlemek! Google, bu şekilde kendi servisleri lehine değil emin olun!


Eğer siyasi jockeying söylemler geri adım Google o zaman çok büyük endişeleri durdurmak için herhangi bir bağımsız değişken kullanın ? bir kullanıcı açısından bu bağımsız değişken hakkında sence mantıklı ? hiçbir mantıklı.


Google bir arama motorudur. Arama motoru iş diğer arama motorlarına göndermek için aradığınız bilgileri hedef sitelerde işaret etmektir. Google diğer arama motorlarına gösteremiyor sinirleniyor, New York Times "Wall Street Journal bu yazıyı okuyun." yazılı bir metin tek bir paragraf ardından başlıkları basitçe yok gibi sinirleniyor olduğunu


Bu delilik. Gerçekten. Bir kişi için Google cevaplar için geliyor. Ne zaman arama motorları yeni başlayanlara geri "" eskiden, genellikle (o zamanlar bile, hatta Google daha önce arama motorları da bazı dikey arama motorları olmasına rağmen) sadece web sayfalarının listesini almak demek.


Zaman içinde Google gibi arama motorları için daha mantıklı yaptı ? veya Bing bu konuda ? dikey arama motorları oluşturup onları normal arama sonuçları karıştırma daha iyi bir arama deneyimi sağlamak için (arama bkz: harmanlanmış &amp; dikey arama devrim bu konuda daha fazla bilgi için).


Onların işi bu. Bunu yapmak için izin değil, onlar de kullanıcılarına hizmet edemez. Sonuçta yukarıda resimli aptalca şeyi yap ve "Git ve başka bir yerde arama" arama için söylemek zorunda kalıyorlar


Bu alışveriş aramaya gidelim. Tam olarak ne Google kendisi, tekrar lehine mi? Dış siteleri, hedef siteleri listeler adanmış bir alışveriş arama motoru vardır ?, Google, çoğunlukla olmayan sitelerden. Bazı küçük alışveriş arama motorları trafik vardı isteyebilirsiniz iken, bu hedef siteleri takacaklar.


Avrupa Birliği soruşturma için geri. Haberi bugün geldi ve EU deyimi hem de Google içerik ve ücretli sonuçlarında iddiaları araştırmak diyor. Deyim bir soruşturma değil sonuç olduğunu vurguluyor:


Foundemın tarafı bir uzun hesap için İngiltere merkezli bir alışveriş arama motoru neden célèbre haline gelmiştir bu sorunu ve hangi soruşturma sor yardımcı çevresinde kayıt bu hikaye okuma öneririz.


Kesinlikle reklam cephesinde, hem AB hem de ABD karşı editoryal içerik yayını yapabilecekleriniz hakkında daha fazla kısıtlama destekledim. Google, sonuçta bir yayın, web için bir rehber olduğunu. Gazete gibi her ne istiyorsa yayımlayabilirsiniz. Bu ABDde desteklenir; Biz AB farklı bir görünüm alır Eğer görürsünüz. Daha da önemlisi, biz AB hakkında ne bir arama motoru olabilir veya ne Google yapıp yapamayacağımı karşı yapamaz kuralları uygulamak karar verirse görürsünüz.


Bing, Googlenın baş rakip pek çok ülkede, son derece dikey arama motorlarına sundu. Eğer bir arama motoru olarak Google haksızlık "iyilik kendi dikey arama motorları için" sonra tüm arama motorları için true olmalıdır.


Ayrıca bu konu, New York Times algoritma ve neden bu ihtiyacı hükümet düzenleme önceki yazı bakın. Bu zavallı bilgelik bir New York Times telkin Google düzenleme ihtiyacı ve flips şeyler etrafında göstermek nasıl da bir gazete gibi arama motorları için içerik alır ? ve nasıl hiçbir gazete bu şekilde muayene etmek isterim. Ayrıca olabilecek şeylere dokunuyor hakkında Google ile ilgili. Allah bilir, mükemmel değil.


Ama dikey arama motoru cephesinde, nerede bitecek? Alışveriş ara verilmiyor, ama resim arama? Haber arama ama hiçbir blog arama? Yalnızca web araması? Bu bile mi? Google rekabet sağlamak için tek yol tam anlamıyla insan rakiplerine göndermeye zorlamak için mi baskın sayılacaktır?


Postscript: Google şimdi bir blog konular hakkında yazısı vardır.


İle ilgili konular: Kanal: Sanayi | Özellikler: Analiz | Google: İş konularında | Google: Eleştirmenler | Hukuk: Genel | Son Haberler


Yazar hakkında: Danny Sullivan, bir kurucu editörü olan arama motoru Lands. O kim uzay 1996 yılından bu yana kapalı bir yaygın olarak atıf hakkında arama motorları ve arama pazarlama sorunları oluyor. Danny, üçüncü kapı SMX üretir ve arama motoru Land yayınlar medya için baş içerik sorumlusu olarak da hizmet: arama pazarlama Expo konferans serisi. O Daggle adlı kişisel bir blog var (ve orada yaptığı açıklamalar sayfa tutar). O-ebilmek bulunmak üstünde Facebook, Google + ve Twitter @dannysullivan olarak microblogs. Danny Sullivan daha eşya görmek


@sengineland izle





Biz tüm Geico gibi olmak ve rakiplerimizin için hiçbir şey yapacak ama fiyat savaş oluşturmak reklam zorunda kalacaklar ki olacak sonraki şey olduğunu. Ve Tanrı yardım etsin bizi müşterilerimize hükümet "uygun" gördüğü rakip göndermezsen.


Argüman uzanan, sen yap o zaman Microsoft benzer şekilde iyilik/tie-in için özellikleri, Windows işletim sistemi için izin verileceğini inanıyorum? Googlenın ChromeOS varlığını tarayıcı işletim sisteminin mantıksal bir uzantısıdır MSın konumunu görünüşte onaylamak gibi görünüyor. Ve bu durumda aslında Microsoftun EU durumda ayna? Kapanış "Will Google rekabet sağlamak için tek yol tam anlamıyla insan rakiplerine göndermeye zorlamak için bu egemen kabul edilebilir mi?" tam olarak ne MS için tarayıcı oy ile yapıldı temsil edecek gibi görünüyor.


Arama motorları gelince, Europe Polisler her parti ve müziği kadar geçen "sesli" diyen yaşlı adam üst katta daire olarak gelen tutar Bilirsin, gerçek sonuçları olacak değil. Sadece onun azaltılmış istasyonu için telafi etmek çalışıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder