28 Ekim 2013 Pazartesi

Arama için en büyük arama Geek

İnternet pazarlama newswriters ve Konuk yazarlar üzerinden güncel son dakika haber. Bizim kitleye düzenli maruz kalma mı? Bizimle temasa SEJın haber kategorisi sponsor olsun.


Senin için bugün sabah erken bir haber ve çerez arıyor ilginç görünüyordu için SEOs arasında bir yarışma koştu. Tüm üst köpek beri SEOlar burada SEJ bir kez ya da başka her neyse, ben anladım; "Hey, neden olmasın?""En büyük arama Geek Yarışması" bir gezi SMX Batı ve diğer serin ödüller için arama gerçek King Kong için sunmaktadır.


Search Geek Contest


Yarışma oldukça basit, kim en soruları doğru şekilde, Web sitesi aracılığıyla zaman en az miktarda cevaplar. yarışma kazandı. Sonraki iki rakip de Mini her bir iPad almak ev iken üst SEO uzmanı bir iPad Mini, SMX Batı için gider. Ve en iyi 50 rakipler için yüz SEO legends hızlandırılması için tişört aldınız. En azından bu imkanı vardır. Aaron Wall ve Danny Sullivan, Greg Boser, David Naylor, ya da belki de Stephan Spencer wade?


Bir ipucu benden önce "saati çalıştır" tıklayın-test çok kolay değil. 20 soru, uzman derinlik ve mevcut lideri (anahtarlı üzerinde medya Chun Wong) onları %43 5 dakika 36 saniye içinde doğru tamamlandı. Ben SEO ailede uzmanı değilim ama hatta Danny Sullivan onun SEO parça daha hızlı gitmek için ayakkabılarımı dantel gerekir söyleyebilirim.


Chun, hes çok akıllı bir adam ile çalışmak için kullanılır. Test büyük çapta Adwords doğru eğilmek. Ben sadece 1 SEO ilgili soru gördü. Ama hala % 25 başardı. Bu eğlenceli ve kesinlikle PR Marin için büyük bir parçası oldu.


Chun bir silahtır. Benim masanın diğer tarafında oturan olduğu için şanslı... Bilgi almak isterseniz son SEO İpuçları (özellikle için bağlı kuruluş pazarlama) bu çocukla konuş.


Bu bir SEM dayalı test, sanırım onların 1 SEO soru gördüm, çoğu SEM insan bilmeli, Ayrıca çok çekim izle testi yapıyordum ve bazı sorular sormak geldi, o zaman için geri döndüm ve 5 soru LOL atladı...


E-posta adresinizi yayınlanan olmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmiştir * adı *


E-posta *


Yorum bu HTML etiketleri ve öznitelikleri kullanabilirsiniz: < bir href = "" başlığı = "" >< abbr başlık = "" >< kısaltma başlık = "" >< b >< blockquote cite = "" >< alıntı >< kod >< del datetime = "" >< em >< i >< q cite = "" >< strike güçlü > ><


Yeni mesajların e-posta ile bildir.


2003 Yılında başlatılan, SEJ pazarlama içerik aramak için topluma dayalı yaklaşımı içinde benzersizdir. Hemen hemen tüm bizim katkıları gerçek uzmanları geliyor: ev içi ve bağımsız Internet pazarlamacılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder